دنیای دیجیتال امروزی حرکتی است بسوی گسترش روابط و توسعه مشاغل برای کسب هرچه بیشتر درآمد و شناساندن کسب و کار برای افرادی که نیازمند کالای تولیدی یا خدمات شما می باشند . دوره خرید و فروش و بازارگردیهای خسته کننده و طولانی رو به کمرنگ شدن گذاشته و آنچه که در حال رخ دادن است معاملات و داد وستد های از راه دور و دیجیتالی می باشد .

لزوم مشارکت در این نوع تجارت و کسب و کار در این دنیای نوظهور ، هر روز بیش از پیش احساس می شود که براساس آن هر شغل و صنعتی باید خود را در سطح شهر ، کشور و حتی بین الملل معرفی نماید تا جویای کالا یا خدمات صنف مربوطه با آن آشنا گشته و درخواست های خود را مطرح نماید .

سایت Tez Tar Top ( در زبان آذری بمعنای زودتر پیدا کن ) ساخته شده است تا شما را برای معرفی هرچه بیشتر کالا یا خدماتتان یاری نماید . این سایت در واقع یک نمایشگاه مجازی داخلی می باشد که در آن شما قادر خواهید بود غرفه اختصاصی خود را در قالب صفحات وب داشته باشید ، خود را در این غرفه معرفی نمائید ، کالا یا خدماتتان را عرضه نموده و بتوانید مشتری یا خریدار خود را بیابید .

از طرفی با مراجعه به این سایت بعنوان یک خریدار یا مشتری یا کسی که بدنبال خدمات خاصی می گردد ، می توانید کالا یا خدمات مورد نیاز خود را در میان انواع تولید کنندگان و عرضه کنندگان مورد نظرتان یافته و با مقایسه آنها با یکدیگر و تماس مستقیم با آنان ، بتوانید آنچه را که می جوئید براحتی یافته و دست به معامله بزنید .

سایت Tez Tar Top بعنوان زیر مجموعه ای از شرکت خدمات ارتباطی – دیجیتالی ارتباطات نیهاد از شما دعوت می نماید تا به خانواده بزرگ تز تر تاپ بپیوندید .

keyboard_arrow_up